12 januari 2008

Ringbyte

Då vi tänkte byta ringar på J:s 30-års dag är det ju trevligt att ha det lite extra mysigt och romantiskt, så efter lite letande blir det nog så att vi beger oss ut till Sandhamn för middag+övernattning. Jag har bott på Sandhamns hotell ett flertal gånger, både privat och i tjänsten och jag tycker att det är väldigt trevligt (enda nackdelen är att de inte har badkar på rummet). Jag måste säga att det här med hemlighållande av förlovning inte är så kul - jag vill berätta för ALLA!!! För tillfället vet endast vännerna L+T och så J:s mamma+sambo (efter som J inte kunde hålla en hemlighet han heller), däremot så tror jag att det kommer anas i min familj, när vi säger att vi ska åka bort över J:s födelsedag. Min mamma+mormor var helt säkra på att vi hade förlovat oss under vår semester i Italien i höstas, det känns som om de bara går och väntar... Kanske inte helt konstigt eftersom jag diskuterat bröllopsplaner med mamma ett tag nu...

Inga kommentarer: