11 augusti 2009

Bröllopspyssel

Även om det är tyst här så börjar det bli full fart med bröllopsplanerandet. Nästan 2/3 av gästerna har svarat (hittills kommer alla - det är ju superroligt!), men eftersom "osa:t" går ut nästa vecka tror jag att resten kommer att svara ganska snart.

Förra veckan var jag och beställde min vigselring, nästa fredag är det dags för "återbesök". Då ska jag bestämma vilken sten jag vill ha och se till att passformen är bra. Jag försökte först att hitta en vintagering men det var inte det lättaste speciellt eftersom jag vill att ringen skall passa min förlovningsring. Näst bästa alternativ var att beställa hos en guldsmed och som tur är finns det en bra i närheten där vi bor!

Min brudklänning är nästan klar, Elena har jobbat hårt och den blir jättefin! Ni får en liten sneak peak.. I helgen är det hårt bröllopsarbete som gäller... Det ska göras festhäften, vigselprogram, bakas kakor, sys och en massa annat pyssel. Det är tur att jag älskar att pyssla!

Inga kommentarer: