22 september 2008

Födelsedag

Jag firade min födelsedag förra veckan och förutom att jag fick öva inför bröllopsfesten och laga mat till iaf 1/3 av bröllopsgästerna fick jag superfina presenter! Vad har detta med vårt bröllop att göra? Jo, av herr J fick jag 1/2 av ringen som var en kandidat till förlovningsring. (Andra halvan blir julklapp..) Jag har tänkt på ringen sen i februari och nu blir den min! Även om den kommer att sitta på min högra hand istället för på den vänstra...

It was my birthday last week and I got a beautiful sapphire ring from by fiancé! It was the ring that was the runner up for our engagement ring. I really like it and have been thinking about it since February. It is really fitting since sapphire is my birth stone + it stands for love and commitment.Photo: by me, taken in Feb when we where trying out engagement rings..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, grattis i efterskott :-)

Tusset sa...

designtjejen: tack!