03 april 2008

Bokdekoration

Ju mer jag tänker på det desto mer säker blir jag på att böcker måste få vara med i vårat bröllop. Miss Lovebug, Weddingbee har gjort nya omslag till böcker och använder dessa i bordsdekorationen. Jättefint! De olika silverbehållarna kommer på bröllopet vara fyllda med vita och rosa blommor... Om vi har mycket plats på borden (vilket vi antagligen inte kommer att ha) skulle jag verkligen kunna tänka mig att göra så här.
Efter lite research har jag kommit fram till att ungdomsböckerna från B. Wahlström har ett perfekt format. Lagom stora och tjocka för att användas som "festprogram". Med nytt omslag blir de nog finfina. Det roligaste vore om man kunde få tag på böcker som på något vis speglar den person som får boken. Är det någon som vill bli av med böcker av liknande typ - hör av dig till mig!!! alltidvi@live.se!! Alla bidrag mottages tacksamt!!Hittade denna annons på blocket, synd att de kostar så mkt bara...

Inga kommentarer: