27 mars 2008

Snabba ryck?

Om du vill gifta dig inom den närmaste tiden så kan du passa på att ansöka om att få gifta dig under Street Bröllop! Skicka in en motivering till Street och så kanske ni blir de lyckliga tu!

Vigseln kommer att genomföras av George Svéd från HomO (ombudsmannen mot diskriminering på grund av sexuell läggning). Jag tycker detta verkar väldigt spännande och tänker att jag får planera in mitt Street besök till när vigsel går av stapeln.

Övriga händelser under Street bröllop är exempelvis info om hur man får till ett miljövänligt bröllop. Detta är jag väldigt intresserad av. Kan mycket väl tänka mig att få till ett "ekologiskt" bröllop. Andra saker som sker är att Eva Rusz (relationsexpert) talar om Hur man klarar påfrestningar på förhållandet inför bröllopet, Skatteverket tar upp vad du ska tänka på inför en vigsel och Sussanna & Nina berättar om hur de gjorde sin "dag" unik...

Inga kommentarer: