03 februari 2009

Bröllopsmässa

I helgen besökte jag och syster tillika tärna BröllopsmässanGrand. Vi hade en trevlig dag i vackra lokaler med champange och chokladdoppade jordgubbar. Egentligen är det mesta planerat inför bröllopet men det är ändå roligt att få titta på vackra klänningar, ringar och inbjudningar. Som grädde på moset vann jag Bröllopsmagasinets utlottning av en mixer, så nu kan det skapas smoothies, soppor och drinkar för fullt. Det roligaste var ändå att få träffa vår fotograf Mari Eriksson. Jag har följt hennes blogg An angel at the table, sedan starten och är helt förälskad i hennes fotografiska stil. Passar mig perfekt! Jag ser verkligen fram emot att få ha henne som fotograf. Som en extra twist så håller hon och stylisten Katarina Ehn-Olsson på med ett bokprojekt - där vi kommer vara med! Hur roligt som helst! Foton: Katarina

Inga kommentarer: