14 augusti 2008

Ett drömbröllop

Chelsea och Tecs bröllop är helt underbart, fotat av Jose Villa. Jag gillar allt - klänning, färgerna, platsen... De har detaljer som jag verkligen skulle vilja ha med på vårt bröllop såsom den fina "weddingskylten", en cykel samt en otroligt fin "fotobakgrund" med tyg, träd och lampor. Jag tror jag vet den perfekta platsen där vi kan ha en liknande...

Chelsea and Tec's wedding is so wonderful. I like everything - the dress, the colors, the location... Photos by Jose Villa. The wedding has several details I really would like to include in our wedding. The wedding sign, a bike and not to forget an incredible photo backdrop with fabric, a tree and lanterns. I think I know the perfect place for us to have our "photo booth"..




2 kommentarer:

Mikaela sa...

Ja jag ÄLSKAR dessa bilder, drömmer om att få fota ett brudpar på en liknande plats och bara sno konceptet rakt av ;-) så himla vackert.

Tusset sa...

Mikaela: Du är mkt välkommen till vårt om du vill fota lite ;)